Önemli Duyuru! Değişen İş Süreçleri Hakkında

Değerli Müşterilerimiz,

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için iş süreçlerimizde yaptığımız değişiklikleri sizlere bildirmekteyiz. Yeni düzenlemeler ile hizmet kalitemizi arttırmayı, daha hızlı teknik destek sunmayı ve müşteri güvenliğini sağlamayı amaçlamaktayız.

Onaylı Hesap

Yeni kayıt olacak tüm kullanıcılarımız çağrı merkezi operatörlerimiz tarafından mesai saatleri içerisinde aranarak doğrulanmaktadır. Kayıt olurken verilen bilgilerin doğruluğu müşterilerimizin sorumluluğunda olup, doğrulanmayan hesaplar durdurulabilmektedir. Aynı zamanda mevcut tüm müşterilerimiz için de doğrulama yapılmaya başlanılmıştır.

Müşteri Grupları

Müşterilerimiz Standart, Gold ve Platin olmak üzere 3 grupta toplanacaktır. Bağlı bulunduğunuz müşteri grubunuzu müşteri panelinizden kısa süre içerisinde öğrenebilirsiniz. Müşteri grupları oluşturmaktaki amacımız, kritik önem taşıyan tesis ve kurumlara ait servisler için bazı hizmet ve destek süreçlerinde öncelik sağlanacak olmasıdır.

Yeni Santral Sistemine Geçiş

Güvenliğiniz için artık robot operatör ile kimliğinizi doğruluyoruz. Müşterilerimiz telefon aramalarında; müşteri numarası, vergi kimlik numarası veya TC kimlik numarası ve müşteri paneli üzerinden belirlemiş olduğunuz PIN (Telefon Şifresi) numarasını tuşlayarak çarı merkezimize ulaşabilecekler. Sisteme geçiş yakın bir zaman içerisinde yapılacağından mevcut müşterilerimizin en kısa sürede müşteri panelleri üzerinden PIN (Telefon Şifresi) oluşturmaları gerekmektedir.

Çağrı Merkezi Birimi

Yeni çağrı merkezi birimi ile hafta içi her gün 08:00 - 23:00 arası ve hafta sonları 08:00 - 17:30 arası telefon ile destek bildiriminde bulunabilirsiniz.

Zorunlu E-Arşiv, E-Fatura Sistemine Geçiş

Kasım ayı içerisinde E-Arşiv, E-Fatura sistemine geçecek olan şirketimiz, kağıt ve zarf tüketimini ve kesilmiş faturaların fiziksel olarak saklanması, arşivlenmesi süreçlerini ortadan kaldırıyor. E-Arşiv, E-Fatura sistemine geçiş ile birlikte muhasebe süreçleri otomasyon sistemleri tarafından yönetilecek olup, Onaylı Hesap statüsünde bulunan kullanıcılar artık müşteri bilgilerini değiştiremeyeceklerdir. Bilgilerini güncellemek isteyen müşterilerimizin bu konuda bizlerle iletişime geçmesi gerekmektedir. Vergi numarası ve TC numarası değiştirilemeyecek olup, bu tür değişikliklerde kullanıcılarımızın yeni hesap açmaları zorunlu hale gelecektir.

Bilginize sunar, iyi çalışmalar dileriz.

Saygılarımızla.


Netinternet Bilişim Teknolojileri AŞ
Genel Müdür - Osman Makal


Osman Makal