Çözümlenen BGP ve ICMP Sorunu Hakkında Bilgilendirme

Çözümlenen BGP ve ICMP Sorunu Hakkında Bilgilendirme

Değerli Müşterilerimiz,

Son bir kaç gündür Türk Telekom kaynaklı yaşanan kısa süreli erişim kesintileri hakkında sizleri bilgilendirmek istiyoruz. Biz Türk Telekom ağına 2 farklı santral üzerinden, 2 farklı RING hat ile fiziksel olarak yedekli şekilde bağlıyız. Bunu belirtmemizdeki sebep bazı kullanıcılarımızda yaşanan algıyı düzeltmek içindir. Yaşanan sıkıntılar yazılımsal ve BGP protokolü ile alakalı olup sorunu kalıcı olarak çözebilmek adına günlerce karşılıklı Türk Telekom yetkilileri ile çalışmış olup, bugün itibari ile sorunu kalıcı olarak çözüme kavuşturmamızla birlikte sizleri bilgilendirmek istedik.

Artık BGP protokolü kaynaklı bu konu ile ilgili kalıcı çözüm sağlanmıştır.

Sadece ICMP protokolünün etkilendiği diğer bir devam eden problemimiz de bu konu ile birlikte kalıcı olarak çözüme kavuşturulmuştur.

Can sıkıcı bu süreç ile ilgili olarak bize olan desteğiniz ve sabrınızdan dolayı siz değerli müşterilerimize teşekkür ederiz.

Bilginize Sunar İyi Çalışmalar Dileriz.

E-Bülten Aboneliği

E-Bültenimize kayıt olun, indirimlerden ve fırsatlardan önce siz haberdar olun..